سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۲۶

اخبار

اختتامیه کارگاه آموزشی مهارت محور فریندهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی

اختتامیه دوره آموزشی فرایندهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی با حضور دکتر سید مهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان در مجتمع فرهنگی ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ؛ دکتر هاشمی با تاکید بر تبیین فرآیندهای مرتبط با علم دارو و اقتصاد دارویی گفت: بایستی بحث دارو از دو منظر علمی و اقتصادی بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

وی اشاره نمود : مسئولان این حوزه و همکارانشان بایستی پیشرو در ایجاد فرایندهای نو و ارتقاء حوزه امور دارویی باشند و این امر به کمک آموزش میسر خواهدبود .

دکتر هاشمی با اشاره به استفاده از توانمندی های کارکنان این حوزه افزود: بین امور دارویی مناطق باید تعاملات گسترده ای به وجود آید زیرا با توجه به این تعاملات امکان ارتقاء  فرآیندها وجود دارد .

مدیرعامل سازمان ضمن تاکید بر دوری از رفتارهای سلیقه ای در کار و جایگزین کردن آن با رفتارهای مبتنی بر  علم اذعان داشت: نظارت، آموزش و تعاملات سه رکن اصلی تقویت و تحکیم این حوزه است .

در ادامه کارگاه توضیحاتی از سوی رئیس  بهداشت و درمان مرکزی ولرستان در حوزه انفورماتیک و نرم افزارهای امور دارویی  و کنترل، نظارت و تحویل داروهای خاص مورد بررسی قرار گرفت .

در مراسم پایانی دوره نیز با اهداء لوح تقدیر از مناطق برتر در حوزه دارویی  تقدیر و تشکر گردید. 

اختتامیه جلسه دارویی 5
اختتامیه جلسه دارویی 4
اختتامیه جلسه دارویی 3
اختتامیه جلسه دارویی 2
اختتامیه جلسه دارویی 1
رسانه جدید

اختتامیه جلسه دارویی 2 6
اختتامیه جلسه دارویی 2 5
اختتامیه جلسه دارویی 2 4
اختتامیه جلسه دارویی 2 2
اختتامیه جلسه دارویی 2 1

اختتامیه جلسه دارویی 6

۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۱۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید