سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۹

اخبار

جلسه هم اندیشی امور بانوان وخانواده برگزار شد

جلسه هم اندیشی امور بانوان با حضور رئیس بهداشت ودرمان وکلیه بانوان شاغل درپلی کلینیک ساری برگزار شد .
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، جلسه هم اندیشی امور بانوان با حضور رئیس بهداشت ودرمان ،رئیس خدمات پشتیبانی وکلیه بانوان شاغل درپلی کلینیک ساری برگزار شد .

دکتر نوریان رئیس بهداشت و درمان شمال کشور با تقدیر و تشکر از زحمات امور کارکنان وامور بانوان ،گفت:هدف از برگزاری این جلسات بررسی مشکلات و ایجاد راهکار مناسب با توجه به جایگاه ویژه بانوان خصوصاً در محیط های اداری می باشد ، چرا که حجم قابل توجهی از کارها  در ادارات به عهده بانوان شاغل در بخشهای مختلف می باشد. رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور افزود: مباحث حقوقی و قانونی و مباحثی که کمک می‌کند به ارتقاء جایگاه خانواده به عنوان یک مادر، یک زن و چه نقشی می‌تواند در خانواده داشته باشد و برنامه‌هایی که برای تحکیم بنیاد خانوداه می‌تواند کمک کند که باید یک توجه بیشتری شود.

زمانی که محیط کار خوب و مطلوب باشد باعث ایجاد رضایت و باعث تعالی و تعلق بیشتر سازمانی آنها می شود انگیزه بیشتر برای حضور در محل کار می گردد  . وی در ادامه نظرات همکاران را بسیار با اهمیت دانست و بر توجه بیش از پیش به آن تأکید نمود. جلسه هم اندیشی بانوان با تبادل نظرها و پیشنهادهای بانوان در خصوص نفت کار ت ، طرح انطباق ، ساعت کاری بانوان سرپرست ، برگزاری کلاسهای آموزشی ، برنامه ریزی ورزشی پایان یافت
 

رسانه جدید رسانه جدید

 

رسانه جدید

۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۳۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید