سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۶

اخبار

همزمان با فرا رسیدن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم بزرگداشت و تجلیل از پرستاران برگزار شد.

گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم بزرگداشت و تجلیل از پرستاران در بهداشت ودرمان شمال کشور

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، دکتر نوریان ضمن تبریک این روز به کلیه کادر درمان بهداشت و درمان از  پرستاران شاغل در صنعت نفت که  تلاش، ایثار و حضور فعال و مستمرو باا خلاق شایسته  مشهود است تقدیر کرد و آنان را بعنوان سفیران سلامت  برشمرد و از زحمات بی دریغ آنها تشکر نموده و اذعان داشت که پرسنل این مجموعه با الگو گرفتن از زندگی حضرت زینب (س) و به لطف خداوند تنها در تلاش برای افزایش سلامتی، رفاه و امید به زندگی همکاران محترم  منطقه شمال  هستند.

حجت الاسلام باکویی امام جماعت پلی کلینیک ساری در این مراسم با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر پرستاران در مراکز درمانی گفت: پرستاران درس ایثار و خدمت به همنوع را از بانوی بزرگ کربلا حضرت زینب (س) یاد گرفته اند و افزود: جایگاه والای پرستاری در مراقبت از بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است و کار پرستاران و کادر درمانی از برترین موهبت های الهی است . ... وی از نقش و اهمیت حرفه پرستاری صحبت کرد و تصریح نمود مراقبت از بیمار تنها وظیفه یکطرفه از سوی پرستار نیست، بلکه کل مجموعه در کنار هم به این وظیفه ی مهم عمل میکنند. همچنین از تجربیات خود طی دوران درمان بیماری  در رابطه با دشواریهای این حرفه با توجه به درگیر شدن احساس و عاطفه در این کار مطالبی را بیان کرد و از تلاشهای همه پرستاران تشکر نمود.

 در ادامه عبدالرضا محسنی رئیس پشتیبانی  بهداشت ودرمان شمال کشور نیز ضمن تبریک روز پرستار  در مورد تقدس نقش پرستاری در جامعه و عظمت روح آنها و کار عظیمی که انجام میدهند صحبت کرده و ارزش و اهمیت کار آنها را پر اهمیت همچون کار پزشکان شمرد. 

۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۱۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید