سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۶

اخبار

پیام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز پرستار

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان طی پیامی میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار را به عموم همکاران سازمان در اقصی نقاط کشور تبریک گفت.در پیام ایشان آمده است:

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: "هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود.
" پنجم جمادی الاول سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)بانوی  قهرمان کربلا، که به راستی چون مفهوم نام شریفش ،زینتی برای پدر و شریکی در نهضت رهایی بخش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود،بهانه ای است تا از جامعه زحمتکش و فهیم پرستاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تشکر و قدردانی نمایم.همراهی، همدردی و پرستاری از دردمندان موهبتی است که خداوند در وجود پرستاران مهربان و شایسته به ودیعه گذاشته است. پرستاری تنها یک تخصص و حرفه نیست بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد. پرستاری خانواده ایی دلسوز و مهربان و قابل اعتماد است و صبر و شکیبایی آن زبانزد جامعه است. از اینرو اینجانب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه همکاران خدوم و ساعی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این قشر زحمت کش سربلندی و سلامتی را مسئلت دارم.

روز پرستار

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۸۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید