سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۶

اخبار

جلسه هم اندیشی مسوولین روابط عمومی های نفتی منطقه مازندران برگزار شد

باحضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور جلسه هم اندیشی روابط عمومی های منطقه شمال -مازندران در سالن آموزش پلی کلینیک ساری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان شمال کشور ،هدف از تشکیل این جلسه  بهره مندی از نقطه نظرات همکاران در منطقه و همچنین استفاده از پتانسیل روابط عمومی های منطقه در پیشبرد امور ذکر کرد در ابتدای جلسه هر کدام از روسای روابط عمومی  منطقه با  ارایه گزارشی از عملکرد ، پیرامون شناخت ظرفیت و مشارکت منطقه همجوار در راستای بهبود وضعیت پرداخته و انتظارات و مشکلات پیش رو را بیان کردند.همچنین وضعیت طرح تکریم ارباب رجوع در مناطق از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش مورد بحث قرار گرفت.

دکتر نوریان گفت: نگاه  خلاقانه و مشارکت محور , بررسی موضوعات اولویت دار در روابط عمومی ، جمع بندی نظرات اعضاء و تهیه نتایج کارشناسی برای ارائه راهکارهای عملیاتی می تواند  نقش موثری در حل مشکلات روابط عمومی ها داشته باشد .

در روابط عمومی باید به دنبال افزایش اثر بخشی باشیم ،کارهای برجسته ای در روابط عمومی صورت گرفته اما  عملکرد این واحد باید ارتقاء یابد.بهره گیری از نظر سنجی ها برای تشخیص وضعیت کنونی شرکت ها و تعیین نیازهای سازمان یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید با بهره گیری از دانش روز و متخصصین این امر نظر سنجی و افکار سنجی را مد نظر خود قرار داده و در کنار سایر فعالیت ها به این مهم نیز بپردازند.اتخاذ تدابیری برای افزایش تعامل در روابط عمومی های یکی از اقدامات در خور توجه و مفید برای منطقه نفتی محسوب می باید در الویت فعالیت ها قرار گیرد.
۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۹۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید