سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۴۰
 

اخبار

دکتر طالع : پاسخگویی به شکایات در کوتاه ترین زمان

رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با اعلام خبر راه اندازی سامانه دریافت شکایات گفت :از تمام توان و امکانات استفاده می کنیم که پاسخگویی به شکایات در کوتاه ترین زمان صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان  بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر قاسم طالع رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان با اشاره به بارگذاری لینک سامانه دریافت شکایات در سایت اصلی سازمان گفت : با توجه به رشد فضای تکنولوژی و امکانات بروز فضای مجازی بدنبال گامی نو برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ارجاع شده بودیم که خوشبختانه با همکاری واحد فناوری و اطلاعات IT  شرکت ملی نفت ایران و روابط عمومی سازمان این فرصت فراهم شد.

وی افزود : در راستای اهداف سازمانی واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات تمام تلاش  خود را برای استفاده از اهرم های مناسب در جهت پاسخگوی به شکایات ارجاعی جمعیت تحت پوشش بکار گرفتیم.

رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تصریح کرد : مخاطبان می توانند با مراجعه به لینک مورد نظر شکایات خود را ثبت و پس از دریافت کد رهگیری در کوتاه ترین زمان مراجعه و پاسخ خود را مشاهده نمایند.

دکتر طالع با اشاره به اهمیت روند پیگیری به شکایات ارجاعی اظهار داشت : تا امروز با استفاده از تمام توان و امکانات پاسخگویی به شکایات را در حداقل زمان ممکن در دستور کار داشتیم و خوشبختانه بر اساس مستندات موجود در این روند گام های موفقی برداشتیم.

 وی بیان داشت : هدف ما علاوه بر ارائه پاسخ مناسب و منطقی در کوتاه ترین زمان صیانت از خواسته های همکاران و خانواده های ایشان نیز می باشد.

دکتر طالع به راه اندازی سامانه پاسخگویی وزارت نفت از سال گذشته اشاره کرد و گفت : پس از راه اندازی این سامانه در وزارت نفت شکایات  مربوطه به بهداشت و درمان صنعت نفت توسط این مجموعه یا واحد بازرسی شرکت ملی نفت ایران دریافت جهت بررسی به  واحد بازرسی و به شکایات سازمان  ارجاع داده می شد، در ادامه پاسخ ها آماده و به واحد مربوطه بازگردانده می شد  تا به دست  نگارنده شکواییه  برسد، این روند باعث کاهش سرعت العمل و عدم ارتباط با مخاطبین بصورت مستقیم با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شده بود .

 رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان خاطر نشان کرد : به همین دلیل درصدد این برآمدیم تا بصورت اختصاصی برای افزایش سرعت پاسخگویی و ارتباط دو سویه با مخاطبین سامانه رسیدگی به شکایات را در سایت خود به صورت رسمی راه اندازی نماییم که موجب افزایش میزان رضایتمندی نیز می شود.

وی با اشاره به اینکه شکواییه ها در ابتدا به مجموعه های ذی ربط ارائه شود  بیان کرد : باید به این نکته توجه داشت که هر شکواییه که از سوی مخاطبین به ما ارسال می شود، در صورت اثبات حق و کافی بودن مدارک و مستندات به سرعت در دستور کار در جهت رفع مشکل و پاسخگویی قرار می گیرد .

دکتر طالع در پایان ضمن تقدیر از همکاران شاغل در مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت : تمام تلاش ما افزایش میزان رضایتمندی مراجعین و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به امور آنان است.

جهت مشاهده لینک ثبت شکایات کلیک فرمایید.

۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۴,۲۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید