سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰

اخبار

سلامت کارکنان منطقه 9 عملیات انتقال گاز بررسی شد

با حضور دکتر نوریان جلسه پروژه ارزیابی BMI و رژیم درمانی جهت بهبود سلامت و وضعیت جسمانی کارکنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان شمال کشور ،جلسه پروژه ارزیابی BMI  و رژیم درمانی جهت بهبود سلامت و وضعیت جسمانی کارکنان با حضور دکتر نوریان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، مدیر منطقه٩عملیات انتقال گاز  و معاونین در سالن کنفرانس ستاد منطقه ٩ انتقال گازبرگزار شد.

 در این جلسه نتایج پروژه توسط واحد بهبود تغذیه محمد رجبی کارشناس ارشد تغذیه بهداشت ودرمان شمال کشور ارائه و با توجه آمار، نتایج معناداری در اکثر افرادی که در این طرح فعال بوده اند مشاهده شد.

 دکتر نوریان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور با توجه به عوارض بلند مدت و مزمن اضافه وزن و چاقی و همچنین ثمربخش بودن فعالیت ها و برنامه های پروژه ارزیابی BMI  و رژیم درمانی پیشنهاد کرد تا با صلاحدید مدیر منطقه سیستم های ساماندهی جهت حضور حداکثری کارکنان در پروژه در ادامه فرآیند مدنظر قرار گیرد.

 سطح بندی گروه های مختلف ارزیابی شده، درنظر گرفتن آموزش متناسب با آن ها، آگاه سازی و مشاوره تغذیه و رژیم غذایی مناسب و پیگیری روند اجرای کارکنان، برقراری سیستم تشویق و تنبیه، اصلاح برنامه غذای کارکنان، برقراری امکان ورزش کارکنان، اشاعه فرهنگ نیم پرس از مهم ترین راهکارها و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بوده است.

 رسول داودی نژاد نیز در پایان ضمن استقبال و تایید برنامه های انجام شده و پیشنهادات ارائه شده اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و پایبندی به اصل نیروی انسانی سالم، محور توسعه پایدار مواردی از قبیل تشویق کارکنان شرکت کننده، ورزش، کمک گرفتن از کارشناسان تغذیه در تدوین برنامه غذایی انجام شده است.

مدیر منطقه 9 افزود: با توجه به نتایج این پروژه برنامه های نظام مند پیشنهادی جدید مورد حمایت و برنامه های اجرا شده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید