سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۰

اخبار

کارگروه انرژی پدافندغیرعامل مازندران برگزار شد

در راستای تحقق اهداف وبرنامه های کار گروه انرژی پرافند غیر عامل استان جلسه کار گروه به میزبانی شرکت گاز مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ،در راستای تحقق اهداف وبرنامه های کار گروه انرژی پرافند غیر عامل استان جلسه کار گروه به میزبانی شرکت گاز مازندران برگزار شد .دستور کار جلسه ارائه گزارش فعالیتهای شرکتها وبرنامه ریزی مانور ها بود .در  ابتدای این جلسه رئیس کارگروه انرژی پدافند غیرعامل مازندران عنوان کرد : با توجه به اینکه حجم و نوع تهدیدات در تمامی حوزه ها به ویژه انرژی دائما در حال تغییر و نوآوری است، باید رزمایش های متعدد متناسب با نوع تهدیدات توسط دستگاههای مربوط ، برنامه ریزی و اجرا شود تا در موقع بحران آمادگی کامل برای مقابله وجود داشته باشد.

رئیس کارگروه انرژی پدافند غیرعامل مازندران گفت  : با توجه به اینکه حجم و نوع تهدیدات در تمامی حوزه ها به ویژه انرژی دائما در حال تغییر و نوآوری است، باید رزمایش های متعدد متناسب با نوع تهدیدات توسط دستگاههای مربوط ، برنامه ریزی و اجرا شود تا در موقع بحران آمادگی کامل برای مقابله وجود داشته باشد.

" جعفر احمدپور " در  جلسه کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان مازندران ، ادامه داد: از اینرو، انجام رزمایش های متعدد در حوزه انرژی، از اهداف اصلی پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هدف اصلی ما دستیابی به انرژی پایدار در استان است گفت: برای دستیابی به انرژی پایدار باید نگاه تخصصی تری به موضوع پدافند غیرعامل و حوزه زیرساخت های انرژی داشت.

وی اظهار کرد: افزایش بازدارندگی، تداوم فعالیت های ضروری و ارتقای پایداری در مقابل تهدیدات دشمن ازعوامل مهم پدافند غیرعامل است .

احمدپور تصریح کرد:خوشبختانه در حوزه انرژی به ویژه گاز اقدامات خوبی در بخش پدافند غیرعامل صورت گرفته که توانسته ایم تمام ضعف ها و مشکلات این حوزه را شناسایی کنیم.

وی در پایان بر ضرورت رعایت پدافند غیرعامل برای تمامی پروژه های در دست احداث بویژه در حوزه انرژی تاکید کرد.

در ادامه دکتر نوریان رئیس بهداشت ودرمان نفت شمال کشور ضمن تقدیر از مهندس احمد پور در برپایی جلسه بیان داشت که ار آنجاییکه رسالت بهداشت ودرمان استان در پشتیبانی وکمک در شرایط اضطراری بویژه برای همکاران صنعت نفت است اظهار نمود که خوشبختانه حداقل ها در شرکتهای تابعه کار گروه انرژی بستر سازی شده است از جمله حضور پزشکیار تجهیز آمبولانس وبعضا پزشک بویژه در منطقه عملیاتی نفت وگاز نکا وایجاد چندین درمانگاه در منطقه یاد شده شرایط نسبتا مناسبی فراهم است وهمچنین اعلان آمادگی وهمکاری برای انجام هر نوع مانور در سطح منطقه را بیان داشت.

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۹۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید