سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۳

اخبار

همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار؛ از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر شد

مدیران منطقه با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، از زحمات پرستاران قدردانی و سالروز ولادت حضرت زینب(س)را تبریک گفتن.

همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مدیرا ن منطقه با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه پرستاران قدردانی و سالروز ولادت حضرت زینب(س) را که به نام روز پرستار نام‌گذاری شده است، را تبریک گفتن.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان شمال کشور ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور نیز در این جلسه گفت: سعی کردیم بر اساس توانائی و مقدورات آنچه در شان صنعت نفت شمال کشور باشد را به کارکنان این صنعت ارائه کنیم.

دکتر "بهزاد نوریان" با بیان این مطلب که «بار سنگین خدمات بهداشت و درمان بر عهده پرستاران است»، ادامه داد: ان شاء ا... اجر اخروی نصیب آنها شود و سالم و تندرست باشند.

وی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران و مدیر انتقال گاز منطقه 9کشور، در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر کرد و گفت: این حضور، نشانه توجه مدیران صنعت نفت به حوزه درمان است و قطعاً تعامل مثبت با بهداشت و درمان در ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده صنعت نفت شمال کشور بسیار موثر خواهد بود.

نوریان خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف خداوند متعال، توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور را در سال 1396 شاهد باشیم.

"جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، افزود: شرمنده زحمات پرستاران هستم و باور دارم خدمات مطلوب امروز همکاران ما به مردم، حاصل تلاش پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور است.

وی با اشاره به اینکه پرستاران دارای وجدان‌های بیدار و پاک هستند که در نهایت صداقت و ایثار برای سلامت انسان‌ها تلاش خستگی‌ناپذیر دارند، ادامه داد: حرفه پرستاری در واقع یکی از راه‌های قرب به حضرت باری‌تعالی و رسیدن به کمال انسانی است، بنابراین هر پرستاری که به حرفه خود چنین نگرشی داشته باشد، قطعاً می‌تواند نشاط و علاقه‌ی ویژه‌ای در سایر افراد هم ایجاد کند.

احمدپور گفت: پرستاران با مراقبت از بیماران در بستری ضمن کسب رضایت و خرسندی آنان، خشنودی خداوند را برای خود نیز رقم می‌زنند.

مدیرعامل گاز مازندران تأکید کرد: مواظبت از بیمار و رسیدگی به آن جزو سفارش‌های همه پیشوایان دینی ماست به همین دلیل، مراقبت از بیمار تا رسیدن به شفای کامل امری بایسته است که خوشبختانه پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور به آن  توجه ویژه دارند.

 در ادامه مدیر منطقه 9 در این مراسم با تبریک روز ولادت حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران در درمان و سلامتی بیماران جایگاه ویژه ای دارند و این روز فرصتی است تا از تلاش های این قشر زحمت کش تقدیر شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت زینب، اسوه صبر و مقاومت به نام روز پرستار افزود: پرستاران شریف همواره با تأسی از الگوی بی بدیل خود با صبر و ایثار در خدمت بیماران و در مسیر نظام بهداشت و سلامت کشورمان هستند.

مهندس داودی نژاد با بیان اینکه همواره باید قدردان زحمات این قشر دلسوز باشیم بیان کرد: صمیمانه از زحمات پرستاران بویژه زحمت کشان در صنعت نفت شمال کشور صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است در خاتمه این مراسم با اهداء هدیه، لوح تقدیر و شاخه گل، از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر به عمل آمد.

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۹۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید