سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۳۵

اخبار

به مناسبت روز پرستار/تجلیل مدیران نفت منطقه شمال ازپرستاران و کادر درمانی

به مناسبت روز پرستار مدیران شرکت نفت منطقه شمال با حضور در پلی کلینیک ساری این روز را به پرستاران تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان شمال کشور،به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، مدیر عامل منطقه 9 عملیات انتقال گاز  ، مدیر عامل پخش فراورده های نفتی منطقه ساری ، امام جماعت و جمعی از مدیران و معاونین شرکت  های نفتی منطقه شمال  با حضور در بهداشت ودرمان نفت شمال کشور  از پرستاران  و کلیه کارکنان کادر درمانی شاغل دراین مراکز با اهدای لوح تقدیر وهدیه تجلیل کردند.

دکتر نوریان رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ضمن خوش آمد گویی به حضار در سالن اجتماعات ، میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و همچنین دهه مبارک فجر را تبریک گفت . رئیس بهداشت ودرمان نفت در این جلسه گفت: سعی کردیم بر اساس توانائی و مقدورات آنچه در شان صنعت نفت شمال کشور باشد را به کارکنان این صنعت ارائه کنیم.

دکتر "بهزاد نوریان" با بیان این مطلب که «بار سنگین خدمات بهداشت و درمان بر عهده پرستاران  وکارکنان درمانی است»، ادامه داد: این کار قطعا با اجر اخروی ودنیوی همراه خواهد بود.

وی از حضور مدیرعامل پخش فراورد های نفتی منطقه ساری و مدیر انتقال گاز منطقه 9کشور، در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر کرد و گفت: این حضور، نشانه توجه مدیران صنعت نفت به حوزه درمان است و قطعاً تعامل مثبت با بهداشت و درمان در ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده صنعت نفت شمال کشور بسیار موثر خواهد بود.

دکتر نوریان خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف خداوند متعال، توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور را در سال آینده نیز باشیم شاهد باشیم.

 در ادامه مهندس داودی نژاد در جمع پرستاران اظهار کرد: پرستاران انسان‌های وارسته‌ای هستند که با الگوگیری از حضرت زینب(س) در جامعه بشری خدمت می‌کنند.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز  ادامه داد : عشق، ایثار و فداکاری شما همواره مثال زدنی است و من وظیفه می‌دانم با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) این روز بزرگ را به شما تبریک بگویم.

وی با اشاره به ویژگی‌های پرستاران تصریح کرد: شما پرستاران آرام کننده و التیام دهنده بیمارانی هستند که تنها با صبر و عشق به کار می‌توانید در این زمینه موفق باشید.

مهندس داودی نژاد بیان کرد: الگوی شما بانویی بزرگوار است که خود در کربلا و روز عاشورا پرستار بازماندگان امام حسین(ع) بود که نامش برای همیشه به‌عنوان یک شیرزن خواهد ماند.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز افزود: شما یاورانی هستید که با دلسوزی درد و مشکلات بیماران را پیگیری می‌کنید و در اوج سختی کار بهترین خدمات را به بیماران می‌دهید.

سپس، "مهندس طالبی " مدیرعامل شرکت پخش منطقه ساری در این دیدار با تقدیر از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، افزود: شرمنده زحمات پرستاران هستم و باور دارم خدمات مطلوب امروز همکاران ما به مردم، حاصل تلاش پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور است.

وی با اشاره به ایثار و شجاعت حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا، اذعان کرد: روز خوبی به نام پرستار نامگذاری شده است، چراکه پرستاران نیز به تاسی از آن حضرت، با ایثار و فداکاری به بیماران، خدمات رسانی می کنند و زحمات آنها با هیچ جمله ای قابل جبران نیست.

مهندس طالبی خاطرنشان کرد: ان شاء ا... فرهنگ تعامل و همکاری برای خدمت به صنعت نفت شمال کشور اتفاق بیفتد و خدمات مفیدی که به صورت کار تیمی در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می شود به بهترین نحو ممکن مورد تقدیر قرار گیرد.

همچنین  حاج آقا باکویی  امام جماعت این مرکز نیز  به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از پرستاران شاغل تجلیل کرد.
وی پرستاران را مجاهدان خستگی ناپذیری خواند که در راستای تامین سلامت بیمار عاشقانه تلاش می کنند.
وی ابعاد مختلف زندگی حضرت زینب کبری (س) را بسیار اثرگذار خواند و با بیان ضرورت بازخوانی سیره آن بزرگوار گفت: اسلام مدیون پیام رسانی حضرت زینب(س) است و یقینا اگر این شخصیت برجسته نمی بود حقایق کربلا مکتوم و ناگفته باقی می ماند و دیگر از اسلام خبری نبود.

در پایان از خدمات پرستاران وکادر درمانی با اهدا لوح وهدایا تقدیر وتشکر به عمل آمد 

 

 

 

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۵:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۰۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید