سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۲

اخبار

جلسه پایان سال با هدف ارائه عملکرد سال قبل واهداف سال آتی برگزار شد .

جلسه پایان سال در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشوربرگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور جلسه پایان سال با هدف ارائه عملکرد سال قبل واهداف سال آتی برگزار شد .در ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی ،نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد پرسنل در سالی که گذشت، برایند اقدامات و اتفاقات سال 1396 را مطلوب ارزیابی کرد. و پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت و از زحمات یک ساله همه کارکنان قدردانی کرد.

 رئیس بهداشت ودرمان شمال کشور  در این جلسه ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکردسال 96  اهم برنامه های بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور را با  ارائه بهترین خدمات درمانی با سطح کیفی مطلوب در سال 97 را نیز تشریح کرد

دکتر نوریان به اهمیت تولید صورت حساب اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات با کیفیت و تعیین ارزش ریالی خدمات سلامت باعث در آمد زایی و ماندگاری سیستم می شود.

رئیس بهداشت و درمان سال آینده را سال کنترل حساب ها و در یافت هزینه ها ارزیابی کرد و اظهار داشت : با توجه به رشد سیستم سلامت در کشور ، برای ماندگاری و حضور در صحنه رقابت بایستی تلاش کنیم تا سازمان به سمت درآمد زایی و خود کفایی حرکت کند ، زیرا سازمانی موفق و ماندگار می باشد که بتواند دخل و خرج خود را به صورت علمی تنظیم کند.

رئیس بهداشت و درمان توجه به حسابرسی صنعتی و تولید صورت حساب ، اقدامات عملی در زمینه مدیریت بحران ، ارتقا کیفیت در دندانپزشکی ، طب سلامت کار و مرکز سلامت خانواده را از مهمترین اولویت های سال آینده ذکر کرد و خواستار همکاری همه جانبه کارکنان در تحقق این امور شد. لزوم خدمت رسانی به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های ایشان، بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود تا امسال نیز این مرکز در خدمت رسانی به مخاطبان همچون گذشته سربلند باشدپس از آن ازیک سال کار وتلاش کارکنان این مجموعه وهمچنین ازهمت و تلاش تمامی این عزیزان در رسیدن به اهداف سازمانی و تعامل و همکاری با جمعیت طبی و فراز و نشیب های کاری تشکر و قدردانی کرد  و سال پر خیر و برکتی را برای همگان آرزو نمود.    

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۹۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید