سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲

اخبار

دکتر نوریان : آماده باش بهداشت ودرمان شمال کشور در ایام نوروز

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور از آمادگی کامل برای ارائه خدمت به مسافران در ایام تعطیل و غیر تعطیل نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ؛ دکتر بهزاد نوریان رییس این مرکز با اشاره به مناطق تحت پوشش و حضور مسافران در سطح مناطق شمالی و منطقه عبوری برای سفر به مشهد مقدس گفت : از روزهای پایانی  اسفندماه  تا پایان ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات به مسافران و مراجعه کنندگان در منطقه شمال کشور  گلستان و گیلان ومازندران هستیم .

 

وی با بیان اینکه مجتمع آموزشی و ورزشی محمود آباد نیز تحت پوشش خدمات درمانی به شمار می رود ، اظهار داشت : به منظور ارایه خدمات درمانی مناسب ، امکانات و تجهیزاتی در این مجتمع پیش بینی شده که از جمله می توان به  بخش های بستری وسرپایی ، اتاق احیاى قلبى و ریوى ، ه پرستارى ، اتاق عمل جراحى سرپایى ، ، پزشک عمومی ،رادیولوژی،خدمات دندانپزشکی ،آزمایشگاه  اشاره کرد .

 

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تاکید کرد: هدف سازمان ارائه خدمات  مطلوب در بهترین شرایط است و باتوجه به اینکه این مجموعه محلی برای تفریح خانواده های نفتی به حساب می آید  و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز بسیار چشمگیر است باید دارای امکانات مناسب درمانی و بهداشتی باشد

 

 

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۰۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید