سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳
 

اخبار

آیین بازنشستگی کارشناس ارشد امور دارویی سازمان با حضور مدیرعامل

جشن بازنشستگی دکتر شیدا معتمدی کارشناس ارشد امور دارویی سازمان با حضور مدیرعامل سازمان،جمعی از مدیران ، روسا و کارکنان ستادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه در ابتدا صحبت به آغاز ماه مبارک رمضان و گذراندن روزهای پایانی ماه شعبان اشاره کرد و ادامه داد : بازنشستگی هر کدام از همکاران خلاء خود دارد اما در حوزه فعالیت دکتر معتمدی این خلاء با توجه به فعالیت های شایسته و خوب ایشان هم قابل لمس تر است چرا که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیشترین بخش بودجه و هزینه را صرف هزینه دارو می کند و برای رفع موانع مختلف و تهیه صورت حساب های مناسب دکتر معتمدی و تیم دارویی سازمان فعالیت های موثری انجام داده اند.

وی افزود : ما امانت دار خانواده صنعت نفت هستیم و باید سرانه ایی را که در اختیار داریم به درستی صرف هزینه های  بهداشتی و درمانی خانواده بزرگ صنعت نفت شود و میتوان گفت این مهم در حوزه تهیه دارو با طرح خرید متمرکز دارو صورت گرفته است.

دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت سازمان هم ضمن تقدیر از فعالیت های دکتر معتمدی در زمان حضور در واحد مدیریت سلامت بعنوان کارشناس ارشد امور دارویی سازمان بیان داشت : مهمترین یادگاری ایشان تشکیل کمیته فنی کشوری دارویی است که تشکیل یک خرد جمعی برای این حوزه می باشد و میتوان گفت یادگاری خوب ایشان باعث میشود همیشه عدم حضورش احساس شود.

دکتر علیرضا قانعیان رییس امور دارو و تجهیزات پزشکی سازمان هم بعنوان سخنران بعدی از فعالیت های دکتر معتمدی و تیم دارویی تقدیر و اظهار داشت : از همکاری با ایشان بسیار خرسند هستم و خوشبختانه خاطراتی خوبی ثبت شده است.

گفتنی است در ادامه هریک از مدیران و روسا ستادی از خدمات شایسته ایشان تقدیر کردند.

دکتر معتمدی 2

دکتر معتمدی 3
دکتر معتمدی 1

دکتر معتمدی 9
دکتر معتمدی 8
دکتر معتمدی 7
دکتر معتمدی 5
دکتر معتمدی 4
دکتر معتمدی 11

دکتر معتمدی 10  دکتر معتمدی 13
دکتر معتمدی 12 
دکتر معتمدی 14

دکتر معتمدی 15
 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۸۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید