سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۹

اخبار

شورای فرهنگی موفق باید خلاقیت و ابتکار داشته باشد/ توجه به کیفیت در کنار کمیت

کمیته شورای فرهنگی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور با حضور دکتر نوریان و اعضای خود تشکیل جلسه داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  ؛ در این جلسه پس از ارئه گزارش توسط فاطمه وزارتی دبیر شورا از نحوه ی اجرای مصوبات جلسات قبلی و قرائت دستور کار جلسه ، اعضا در خصوص مباحث و موارد مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 در ابتداء دکتر نوریان رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  در این جلسه گفت: فعالیت های فرهنگی باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد تا از اثر بخشی لازم برخوردار شود. در کنار رشد کمی  باید به رشد کیفی فعالیت ها ی  فرهنگی نیز توجه کرد.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای فعالیت های فرهنگی در بهداشت ودرمان شمال کشور  وجود ندارد، افزود: فعالیت های فرهنگی این شورا باید براساس یک روش و الگوی دقیق طرح ریزی و برنامه ریزی شده طبق قوانین باشد تا به اهداف مشخص منتج شود.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت ها باید براساس برنامه های مصوب در شورای فرهنگی باشد.

دکترنوریان  هویت واحد، ایجاد یکپارچگی  فعالیت های فرهنگی کارکنان  را از بزرگترین وظایف فرهنگی عنوان کرد.

وی با اشاره به عملکرد  موفق ستاد اقامه نماز ودارالقران  قرآن و واحد آموزش  گفت: باید در رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌ افزایی تدوین و اجرا شود.
 
دکتر نوریان  تاکید کرد: از واحدهایی که فعالیت شاخص در راستای اهداف بهداشت ودرمان  در حوزه فرهنگی انجام دهند حمایت مالی صورت می گیرد.

در ادامه عبدالرضا محسنی رئیس خدمات پشتیبانی  گفت: برنامه­ ریزی فرهنگی در بهداشت ودرمان  مطابق شاخص های آموزش وایجاد انگیزه جهت مشارکت مستمر کار کنان به منظور توانمند سازی کارکنان  وافزایش ارتقای مهارتهای شغلی و ارتقای سطح آگاهی فرهنگی ,اجتماعی وهمچنین  ترویج واعتلای فرهنگ وتوسعه   مطالعه و انجام فعالیتهای ورزشی کار های صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین باکوئی امام جماعت مرکز نیز در این جلسه ضمن اظهار رضایت از فعالیت های فرهنگی دانشگاه گفت: برنامه‌های فرهنگی براساس شرایط و پتانسیل های موجود  برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری اردوهای زیارتی وسیاحتی  انجام گرامیداشت های مذهبی برگزاری مسابقات فرهنگی  را از برنامه های موفق و اثرگذار فرهنگی عنوان کرد و افزود: این برنامه ها باید متناسب با نیاز همکاران توسعه یابد.

 در خاتمه جلسه، اعضا ضمن بیان نظرات و پیشنهادات، مصوبات جلسه درخصوص  اردوی راهیان نور سفر زیارتی مشهد مقدس  اعضای فعال بسیج ,گرامیداشت هفته دولت ,همایش بسیج ادارات وغیره ...تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

 


شورای فرهنگی تابستان 97 4
شورای فرهنگی تابستان 97 1

 

۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴
تعداد بازدید : ۸۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید