سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۲

اخبار

با حضور مدیران ارشد / وضعیت درمانی کارکنان نفت منطقه چالوس بررسی شد

جلسه پرسش و پاسخ و رسیدگی به وضعیت درمانی کارکنان نفت منطقه چالوس در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، با حضور مدیر و معاونین پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس و رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور مسائل و مشکلات درمانی و داروئی کارکنان و خانواده در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

سید محمود طاهری مدیر منطقه چالوس از حضور دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور و هیات همراه در جهت بررسی مشکلات کارکنان تشکر کرد و خلاصه ای از وضعیت بهداشتی و درمانی ، مشکلات درمانی و داروئی کارکنان را ارائه داد.

دکتر بهزاد نوریان ضمن ابراز خرسندی از حضورش دراین نشست صمیمی برنامه ها و اهداف این مرکز را تشریح کرد و گفت :سازمان بهداشت ودرمان با هدف تامین سطح سلامت کارکنان وخانواده های آنان وپوشش خدمات درمانی به ارائه خدمات مطلوب به پرسنل صنعت نفت بوده و روزبه روز برسطح خدمات می افزاید.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور  همچنین از لزوم افزایش بهره وری خدمات موجود در استفاده بهینه خبر داد و گفت : نظارت دقیق و صحیح به عملکرد مراکز طرف قرارداد و همچنین جلوگیری  از اعزام های غیر ضروری از اولویت های این مرکز می باشد.در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات عمومی و انفرادی  افراد حاضر بر استقرار این جلسات در آینده برنامه ریزی شد.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید