سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۶

اخبار

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در درمانگاه نفت رشت از پرستاران و کلیه کارکنان زحمتکش این مجموعه تقدیر بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و هیئت همراه با حضور در درمانگاه صنعت نفت ضمن دیدار با دکتر نوریان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور و کارکنان درمانگاه، از پرستاران آن مجموعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل نمود.

دکتر نوریان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ضمن تشکر از حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز با اشاره به نام گذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به روز پرستار ابراز امیدواری نمود که همه پرستاران به تأسی از الگوی خود حضرت زینب (س) با صبر و بردباری بیشتر در خدمت بیماران باشند.

وی با اشاره به حمایت مدیران گاز و نفت در استان از مجموعه بهداشت و درمان گفت: هدف این مجموعه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت است البته در این راه نواقصی هم هست که باید در سایه تعامل و همکاری حل و فصل شود.

دکتر نوریان  ضمن تجلیل از مجموعه بهداشت و درمان همکاری با آنان را افتخاری برای خود دانست و گفت: امیدواریم در سایه همکاری و تعامل بیشتر بتوانیم خدمات شایسته  ای را به خانواده صنعت نفت ارائه نمائیم.

در این مراسم حسین اکبر با اشاره به اهمیت نقش پرستار گفت: پرستاران مایه آرامش بیماران هستند و همکاران و خانواده شرکت گاز از مجموعه بهداشت ودرمان  رضایت دارند و این مجموعه را از خود می دانند.

وی با اشاره به رسالت حضرت زینب (س) گفت: همانطور که می دانیم اگر حضرت زینب نبود پیام عاشورا به درستی در تاریخ منتقل نمی شد و زندگی و رفتار آن حضرت باید در میان تمام پرستاران سرمشق قرار گیرد

مدیر عامل  شرکت گاز  با اشاره به شرایط فعلی جامعه، بر لزوم همبستگی بیشتر سازمان ها در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش نمائیم تا با ارائه خدمات صادقانه به مردم نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب سازیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دکتر نوریان و مجموعه بهداشت و درمان گیلان ابراز امیدواری نمود تا این قبیل برنامه ها باعث افزایش سطح کیفی ارائه خدمات از سوی پرسنل بهداری به همکاران پرتلاش صنعت نفت و گاز شود.


گرامیداشت پرستار در گیلان 7
گرامیداشت پرستار در گیلان 6
گرامیداشت پرستار در گیلان 5
گرامیداشت پرستار در گیلان 4
گرامیداشت پرستار در گیلان 3
گرامیداشت پرستار در گیلان 2
گرامیداشت پرستار در گیلان 1
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۷۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید