سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۰۰

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده

دوشنبه 16 بهمن ماه، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت شمال کشور، هدر سالن اجتماعات پلی کلینیک ساری برگزار گردید

. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، در این مراسم دکتر نوریان  در خصوص اصل وحدت در اندیشه امام (ره) اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در آرمان وحدت اسلامی خود انگیزه‏های گوناگونی داشت که الهام گرفته از مکتب ناب محمد(ص) بود. وی افزود: وحدت مورد نظر امام(ره) دامنه وسیعی دارد و از ملت ایران تا کلیه مسلمین جهان و مستعضفان عالم و حتی انسان‏های روی زمین را شامل می شود، بنابراین امام(ره) به همه آنها توصیه می‏کند که با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران خود را بیابند و اعتماد به نفس پیدا کنند.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  خاطر نشان کرد:

برخلاف همه توطئه‌های ریز و درشتی که در مدت ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی این نظام را تهدید می‌کنند، طبق فرمایش مقام عظمای رهبری و الگوگیری از قیام امام حسین(ع)، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حتماً در این راستا حرمت ایام فاطمیه(س) باید حفظ شود، گفت: با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» برنامه‌های مبسوطی را  از قبیل غبار روبی از مزار شهدا وبرگرای مسابقات وپیاده روی کارکنان ودیدار با خانواده معظم شهدا در جهت هرچه بهتر برگزار کردن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد.

رسانه جدید

۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۸۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید