سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۴۲

اخبار

دیدار با یادگاران شهدای هشت سال جنگ تحمیلی

همزمان با واپسین روزهای سال که همه حال و هوایی دیگر دارند؛ خیلی ها برای آنکه سال کهنه را با بغض بشویند و دل هایشان را جلال دهند به دیدار یادگاران شهدا می روند و این زیباترین صله رحم است ، به رسم هرساله اینبار هم فرزندان شاغل شهدا در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت میهمان مدیرعامل و رییس امور ایثارگران سازمان شدند.

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سخنانی با اشاره به نام‌گذاری ۲۲ اسفند به نام روز شهدا بیان کرد: این نام‌گذاری و اقدام ارزنده بهانه ایی است برای تجدید پیمان با خون شهدا ،که با ایثار و از خودگذشتگی مایه آرامش و سربلندی میهن عزیزمان شدند.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و خوشبختانه حال فرصتی پیش آمده تا ما در کنار یادگاران آن والا مقام ها برای پیشرفت کشور گام برداریم.

در ادامه رییس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان داشت: شهدا نور چشم ما هستند،شهدا با خون پاک خود اقتدار و امنیت کشور را ثبت کرده و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

دکتر جهانبخش امینی  با اشاره به حضورش در امور ایثارگران سازمان گفت: افتخار بزرگی است که در دوره ای کاری ، فرصتی پیش آمده تا به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران خدمت کنم،  خانواده های معظم شهدا همواره موجب افتخار و الگویی شایسته برای آحاد جامعه هستند.

 
روز گرامیداشت  4
روز گرامیداشت  2
روز گرامیداشت  1

روز گرامیداشت  5

 

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۴۴,۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید