سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۲

اخبار

تجلیل از کارکنان خدمات ستاد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به مناسبت روز جهانی کارگر دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان به همراه امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان،سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی و سعید رحیمی رییس خدمات پشتیبانی سازمان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با شاغلین در حوزه خدمات نشست صمیمی و دوستانه برگزار کردند.

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل  سازمان در صحبت های خود به جایگاه رفیع کار و کارگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جایگاه کار و کارگر گفت: توسعه و استقلال کشور در زمینه های گوناگون را مرهون همت ، تلاش و زحمت های بی دریغ این افراد برشمرد .

وی ضمن عرض خدا قوت به کارکنان خدماتی ستاد ، افزود :  باعث افتخار است در کنار شما قشر زحمتکش در حوزه سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت مشغول بکار هستیم.

مدیرعامل سازمان تصریح کرد: با تصویب هئیت مدیره سازمان امکان ارائه خدمات بهداشت و درمان نفت به نیروهای پیمانکاری با عقد قرارداد با بیمه تکمیلی دانا فراهم شده است .

امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم با تبریک بمناسبت روز جهانی کار و کارگر با اشاره به دغدغه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در خصوص ترمیم وضعیت معیشتی کارکنان پیمانکاری گفت : خوشبختانه دستاوردهای  خوبی در این حوزه رسیدیم ، و با موافقت  تمامی اعضا هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در اولین جلسه هئیت مدیره امسال در اهواز  تغییر درصد فوق العاده کارکنان پیمانکاری از تیرماه امسال اجرایی خواهد شد.

سعید رحیمی رییس خدمات پشتیبانی سازمان هم در پایان از حمایت های مدیرعامل و مدیر منابع انسانی سازمان برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خدمات تقدیر و تشکر کرد.

روز کار و کارگر  2

روز کار و کارگر  6

روز کار و کارگر  12

روز کار و کارگر  11
روز کار و کارگر  10

روز کار و کارگر  9
روز کار و کارگر  8

روز کار و کارگر  5
روز کار و کارگر  3
روز کار و کارگر  20
روز کار و کارگر  19
روز کار و کارگر  18
روز کار و کارگر  17
روز کار و کارگر  16
روز کار و کارگر  15
روز کار و کارگر  14
روز کار و کارگر  13
روز کار و کارگر  7
روز کار و کارگر  21

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۴۱
تعداد بازدید : ۳,۵۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید