سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۴۳

اخبار

انجام معاینات دوره ایی ویژه مدیران نفتی منطقه شمال

مدیران ارشد نفت معاینات شغلی را در مرکز سلامت کار و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت در درمانگاه محمود آباد انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، طی دعوتنامه ای بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در محل درمانگاه محمودآباد میزبان حضور مدیران ارشد وزارت نفت در سه استان شمالی کشور شد تا با تمهیدات صورت گرفته خدمات مختلفی از جمله انجام معاینات و آزمایشات انجام شود.این خدمات با حضور متخصصین طب کار ،داخلی،قلب وعروق،تغذیه و مشاوره بعمل آمده است.

دکتر بهزاد نوریان رئیس این مرکز با اشاره به اهداف عالیه سازمان که موجب افزایش کارائی و بهره وری در کارکنان صنعت نفت می شود ، اظهار داشت : حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: با وجود عواملی همچون مسئولیت،استرس شغلی،حضور طولانی مدت در محیط کار و افزایش میانگین سنی و عدم اختصاص زمان کافی برای اقدامات سلامت محور در بین مدیران خدمات پیشگیرانه و درمانی مهم است.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور به بروز بیماری های مختلف و غیر واگیردار اشاره کرد و گفت : به منظور افزایش وضعیت سلامتی افراد،کنترل بیماری های غیر واگیردار و روند بهبود خدمات سلامت محور با شناسایی به موقع بیماری برنامه معاینات دوره ایی در دستور کار قرار گرفت .گفتنی است مدیران ارشد منطقه ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته و ابراز رضایت خواستار استمرار برنامه های سلامت محور و پیشگیرانه شدند.


انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 10
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 9
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 7
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 5
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 4
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 3
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 2
انجام معاینات طب صنعتی مدیران 2 1
جلسه مدیران ارشد منطقه شمال 8

 

 

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۸۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید