سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷

اخبار

جلسه کار گروه انرژی پدافند غیر عامل در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد.

به میزبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال جلسه کار گروه انرژی پدافند غیر عامل با حضور مسئولین وروسای HSE شرکتهای نفتی منطقه شمال در پلی کلینیک ساری برگزار شد .

جلسه کارگروه انرژی پدافند غیرعامل در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  برگزار شد.

این جلسه به میزبانی بهداشت ودرمان صنعت شمال کشور  با حضور مسئولین وروسای HSE در پلی کلینیک ساری برگزار شد

در ابتدا عبدالرضا محسنی رئیس خدمات پشتیبانی ضمن خیر مقدم به حاضرین ویاد آوری شعار سال هفته سلامت زندگی سالم وبانشاط بحث و بررسی پیرامون اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و نیز بررسی راهکارهای استقرار اهداف پدافند غیرعامل را در این جلسه ارائه دادند..

در ادامه رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور   ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در کارگروه انرژی پدافند غیر عامل استان گفت: پدافند غیرعامل در مددرسانی به موقع در شرایط بحرانی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. پدافند غیر عامل مجموعه تدابیر ،تمهیدات ،اقدامات و طرحهای  پیشگیرانه است وخوشبختانه پدافند غیرعامل  در استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است،

دکتر نوریان ادامه داد: در حوزه بهداشت ودرمان این احساس وجود دارد که بهداشت ودرمان در هر کچا که نیاز وجود داشته باشد وخدماتی را که لازم میبینید که می توانداز طریق بهداشت ودرمان مطرح میشود ودر کار گروه ها وظیفه میشود به نحو احسن انجام خواهد شد وهرآنچه فکر میکنید که مقدورات وحتی فراتر از آن صورت میگرد

بنا به این گزارش رئیس بهداشت و درمان شمال کشور ضمن بیان رسالت بهداشت و در مان صنعت نفت گفت: جهت حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت نیاز به تعامل و هم اندیشی امورHSE بهداشت و درمان با HSE واحدهای تابعه صنعت نفت است.

در ادامه جلسه هریک ازمسئولین  و کارشناسان حاضر در جلسه با ارائه نکته نظرات خود در خصوص موارد مطروحه، پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت پیشبرد اهداف تعیین شده ارائه نمودند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
تعداد بازدید : ۷۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید