سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور به مناسبت روز پرستار

به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاول و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)دخت امیر مومنان (ع) و روز پرستار دکتر نوریان در پیامی این روز فرخنده را به پرستاران تبریک گفت.

 

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روزپرستاررئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور   در پیامی این روز را به همه پرستاران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلا رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، دکتر بهزاد نوریان  در این پیام ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س)، از خدمات پرستاران قدردانی نمود.
متن کامل پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نجم جمادی الاولی برابر با یازدهم دی ماه مصادف است با تولد حضرت زینب سلام الله علیها که در تاریخ ما به عنوان "روز پرستار" شناخته شده است. روز پرستار بهانه ای است تا ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند همکاران حوزه پرستاری بهداشت ودرمان نفت شمال کشور، از تلاش های صادقانه این عزیزان در پیشبرد رسالت و برنامه های مراقبتی، درمانی و آموزشی تقدیر وتشکر شود. پرستاران در ارائه خدمات درمانی، مراقبتی نقش قابل توجهی دارند و سعی و تلاش این همکاران در ارتقا و دستیابی به اهداف عالیه سازمان از اهمیت بسزائی برخوردار است.
ضمن تبریک این روز به همکاران پرستار ، از خدمات خالصانه و ارزشمند شما عزیزان در راستای انجام وظایف و امور محوله و تلاش در جهت تحقق و توسعه برنامه های آتی حوزه درمان قدردانی می کنم برای شما توفیق روزافزون و شادکامی آرزومندم.

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید