سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۰

اخبار

بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور میزبان مدیران منطقه شمال

اولین گردهمایی مدیران وروسای شرکتهای نفتی منطقه شمال در سال جاری با میزبانی این مرکز ودر هفته سلامت وشعار این روز با عنوان طرح تحول سلامت ،ارتقاء اجتماعی در پلی کلینیک ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت شمال کشور  اولین گردهمایی مدیران وروسای شرکتهای نفتی منطقه شمال در سال جاری با میزبانی این مرکز  ودر هفته سلامت وشعار این روز با عنوان طرح  تحول سلامت ،ارتقاء اجتماعی در پلی کلینیک ساری برگزار شد.

 دکتر نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور با بیان اینکه این مرکز در سه استان گلستان ، مازندران و گیلان مسئولیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به (جمعیت تحت پوشش) را بر عهده دارد،گزارشی از مجموعه اقدامات این مرکز در سال 95 ارائه نمود .

رئیس بهداشت ودرمان نفت شمال با اشاره به حضور مدیران منطقه بیان داشت فرصت مناسبی پیش آمده تا دراین جمع از نقطه نظرات مدیران وروسا در جهت بهبود کیفیت عملکرد و ارائه خدمات استفاده کنیم .

وی همچنین به تشریح سیاستهای جدید سازمان ورویکرد های آتی آن در سال 96 پرداخت واظهار داشت آنچه همیشه در راس همه سیاستهای سازمان بوده ارائه خدماتی مطلوب ودر خور وشایسته پرسنل شریف نفت بوده است وهست لیکن با توجه به عملکردی شدن اختصاص بودجه به مناطق نیاز است بازنگری در جهت افزایش بهره وری از نیروها ومراکز موجود ونظارت دقیق برهزینه های غیر ضروری انجام پذیرد وی ضمن اشاره به خدمات مطلوب ارائه شده در بهترین مراکز درمانی این استانها گزارشی از این مراکز وخدمات ارائه شده وهزینه های مصروف شده نیز ارائه داد.

در ادامه ضمن درخواست از مدیران مناطق در جهت واگذاری کلیه خدمات قابل ارائه توسط بهداشت ودرمان منطقه اعم از معاینات طب صنعتی پیمانکارانونیروهای مدت موقت تا اتدازه گیری های ارگونومی وخدمات بهداشت محیط و... افزالیش درآمدزائی واستفاده از پتانسیلهای موجود را ازسیاستهای سازمان در این سال نامید. وی همچنین با توجه به حضور نمایندگان صندوقهای بازنشستگی استانهای شمال کشور اظهار داشت سیاستهای سازمان در جهت همکاری با صندوق بازنشستگی نفت که درواقع نقش متولی درامور  درمان بازنشستگان نظام جدید را به عهده خواهد داشت بوده واین عزیزان می توانند از ظرفیتهای کارشناسی وتجارب سازمان بهره مند گردند.

در بخش دیگر از سخنان وی از مدیران شرکتهای نفتی منطقه جهت همکاری با سیاستهای سازمان دعوت بعمل آورد ومقرر گردید با توجه به کار آیی این جلسات هرسه ماه یکبار جلسات ادامه یابد .در پایان مدیران شرکتهای نفتی ضمن تشکر که خدمات ارائه شده نقطه نظرات ومسائل موجود در حوزه خود رابیان داشته که توسط دکتر نوریان وآقای محسنی جواب لازم به این عزیزان ارائه گردید .
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲,۶۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید