سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۲

اخبار

جلسه کمیته سلامت به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد

جلسه کمیته سلامت به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان و با حضور رئیس طب صنعتی و کارشناس بهداشت و درمان صنعت نفت استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور : محافظت مستمر کارکنان از آسیب های شغلی ، رضایت مندی افراد به محیط کار ، ساماندهی و یکپارچه سازی برنامه های تامین سلامت شغلی کارکنان از اهداف این جلسه بود .    
دکتر نبی زاده ، رئیس طب صنعتی بهداشت ودرمان نفت شمال کشور تدوین برنامه های پیشگیری از بیمارهای شغلی ، برنامه ریزی جهت شناسایی و ارزیابی عوامل زیان آور در محیط کار ، ایجاد تناسب کار ، ارتقاء فرهنگ سلامت بین کارکنان و بهبود مستمر آن را از علل برگزاری این جلسه دانست .
برگزاری هر سه ماه یکبار جلسات ، استفاده از مشاوره کارشناس تغذیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گیلان در برنامه ریزی غذایی روزانه از جمله مصوبات این جلسه بود .
 همچنین اعزام منظم نیروهای بخش پیمانکاری برای انجام معاینات طب صنعتی و برگزاری کلاس های آموزشی برای آشنایی با بیماریهای شغلی برای کارکنان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که برای آن برنامه ریزی شد . 
در این جلسه که به ریاست معاون مالی /اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، سیدکاظم اسد برگزار شد ، معاون بازرگانی ، روسای واحدهای ایمنی و بهداشت محیط زیست و رئیس روابط عمومی منطقه نیز حضور داشتند .

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۸۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید