سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸

اخبار

دکتر مایلی رستمی مدیر عامل گاز مازندران/: کارکنان درمان خدا قوت و دستمریزاد

مدیر عامل گاز مازندران بهمراه هیات مدیره با حضور در پلی کلینیک ساری واهدا شاخه گل از خدمات پرستاران وکادر درمانی تقدیر کرد

 

پرستار 400 3

پرستار 400 1

پرستار 400 2


پرستار 400 8
پرستار 400 7
پرستار 400 6
پرستار 400 5

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودمان صنعت شمال کشور به مناسبت ولات حضرت رینب (س ) وروز پرستار مدیرعامل گاز استان مازندران بهمراه مسئولین ستادی با حضور در پلی کلینیک ساری با اهدا شاخه گل  ودیدار با دکتر نوریان از خدمات کادر درمانی به ویزه پرستاران تقدیر کرد .

در این دیدار  رئیس بهداشت و درمان صنعت شمال کشور ،ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین  ، ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت ، ایثار و از خود گذشتگی ، عفاف و حجاب و تقارن و نامگذاری این روز را به اسم روز پرستار تبریک و تهنیت گفت.

دکتر نوریان گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور عزیزمان ایران، پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور  با بهره‌مندی از روحیه جهادی، همگام با سایر گروه‌های پزشکی وپیراپزشکی، در خط اول مبارزه با همه‌گیری این بیماری، عاشقانه و بی وقفه  در سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین شرایط کاری برای نجات جان بیماران کرونایی از هیچ تلاشی دریغ ننموده و وبه  بیمار مبتلابه بیماری کرونا ارائه خدمت نموده‌اند.

چنانچه می دانید کارهای بهداشتی درمانی در واقع کارهای تیمی است و هیچ کار تیمی بدون وجود حلقه ای از این اعضای گرانقدر کامل نمی شود و پرستاران جز اصلی و مهم این حلقه هستند.

 دکنر مایلی مدیر عامل گاز در این دیدار با تشکر صمیمانه از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران بهداشت ودرمان نفت شمال  از ارائه خدمات مطلوب همچنین در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش جایگاه حرفه ی پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، روز شکرگزاری نامید ودستمریزاد گفت  چرا که پس از حدود دو سال خدمات شبانه‌روزی کادر درمان برای مقابله با کرونا، در شرایط مطلوب‌تری به سر می‌بریم و امکان حضور در کنار هم را پیدا کرده‌ایم.

۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید