سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵
 

اخبار

سفر معاون درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منطقه آغاجاری

دکتر رضا شهرامی : ارتقا سلامت و ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده های آنان از اهداف مهم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، معاون درمان سازمان بهداشت و درمان روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری از منطقه آغاجاری بازدید کرد.در این سفر که به منظور پیگیری مصوبات سفر هفته قبل مدیرعامل سازمان صورت گرفت دیانی نماینده نظارت بر درمان معاونت درمان سازمان نیز وی را همراهی می کرد.

در این بازدید ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان ، فضای فیزیکی محل راه اندازی بخش های آی سی یو و سی تی اسکن را مورد بازدید قرار داد.

سپس به همین منظور جلسه ای با حضور مدیران و مسئولان بهداشت و درمان و همچنین مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و نمایندگان کارکنان این شرکت در سالن جلسات برگزار شد.

ابتدا دکتر رضا آموزش ضمن خیر مقدم ، حضور دکتر شهرامی معاون درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را سبب ارتقا و منشا خیر برای بیمارستان نفت دانست و در مورد ارتقا خدمات سلامت در بیمارستان نفت به گفتگو پرداخت.

در ادامه معاون درمان سازمان خطاب به دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گفت ؛ قطعا مدیریت سازمان با رویکرد مثبت بدنبال پیشبرد اهداف سازمان و رضایت مندی کارکنان و مردم منطقه نفتی از خدمات سلامت است و تمام تلاش ما برای رضایت آنهاست.

در این جلسه نمایندگان شرکت نفت نیز به طرح مسائل و مشکلات مربوط به بهداشت و درمان پرداختند و خواستار حل فوری آنها شدند.

مهندس بهبهانیان کمبود امکانات پزشکی را یکی از دلایل خروج نیروها از منطقه ذکر کرد و خواستار استقرار پزشکان متخصص در منطقه شد.

لازم به ذکر است پیگیری راه اندازی بخش آی سی یو،راه اندازی سرویس تخصصی طب اورژانس ، راه اندازی سی تی اسکن و بررسی نیازهای تجهیزاتی بیمارستان نفت

و چندین اقدام مهم دیگر از جمله موضوعات سفر معاون درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به منطقه نفتی آغاجاری بود

۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : ۱۱,۰۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید