سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳

اخبار

بازدید معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سرخس

تیم مدیریتی منابع انسانی وزارت نفت در راستای رسیدگی به حل مشکلات حوزه منابع انسانی در منطقه عملیاتی و محروم سرخس حضور پیدا کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق،   ابتدا در جلسه مدیریتی پالایشگاه با حضور مدیران عامل شرکتهای خراسان رضوی مسائل و مشکلات مورد طرح و بررسی قرار گرفت که درهمین زمینه حوزه مشکلات نیروی انسانی بهداشت ودرمان شمال شرق با اولویت راه اندازی بیمارستان غدیر سرخس با هدف کمک به ماندگاری پرسنل شرکتهای منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت .
با توجه به دستور صریح مقام عالی وزارت مبنی بر راه اندازی این بیمارستان مساعدتهای لازم توسط وزارت نفت برای  تامین نیروی انسانی لازم به شیوه های قانونی انجام شود و  همچنین برای منطقه عملیاتی خانگیران با توجه به مسافتها و خطرات کار در جهت ارتقاء خدمات اورژانس منطقه تصمیماتی اتخاذ شد .
سپس معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بازدید از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق جلسه ای با مدیران و کارشناسان شرکت مذکور داشته که تا پاسی از شب به منظور بررسی دقیق مسائل و مشکلات منطقه ادامه یافت و تصمیمات مدیریتی لازم انجام شد.
در ادامه بنا به درخواست معاون وزیر بازدید شبانه از بعضی از چاه های نقتی به عمل آمد ، در روز دوم حضور تیم مدیریتی وزارت نفت در شهر مشهد مقدس جلسه ای در ستاد شرکت پخش منطقه خراسان رضوی با حضور مدیران نفتی برگزار شد و پیرامون مشکلات حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت  موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در همین راستا مدیران شرکتها به نمایندگی از پرسنل وزارت نفت در منطقه شمالشرق خواهان امکان ارائه خدمات بیشتر در پلی کلینیک مشهد شدند.
با توجه به مشکل فضای فیزیکی این کلینیک مقرر شد بررسی های لازم در جهت ایجاد فضای مناسب بعمل آید ، در همین جلسه تاکید بر انجام اقدامات پیش گیرانه اثر بخش  توسط بهداشت و درمان صنعت نفت شد .
با توجه به بازنشستگی زیاد همکاران و محدودیت سقف پیمانها و عدم امکان جایگزینی مناسب نیروها مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مساعدتهای لازم در جهت حل مشکلات این حوزه توسط این تیم مدیریتی بعمل آید ، همچنین عدم ارتقاء گریدی کارکنان نیز در این جلسه مطرح شد .  

سپس گزارشی از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت  شمالشرق ارائه شد که با  اعلام رضایت و تشکر از این فعالیتها مورد استقبال مدیران قرار گرفت.
گفتنی است در این بازدید مهدی علی مددی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ، ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ، علی ستوده مدیرکل آموزش برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری ، حمید حسین نژاد مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی ، علی غراباق زندی مدیرکل تشکلات روشها و تعالی سازمانی ، فریبرز فرشاد معاون مدیر در آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ، حمیدرضا ذنوبی مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ، حسین تنابنده معاون طرحهای تامین نیروی انسانی حضور داشتند.

۲۷ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۸,۷۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید