سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۷

اخبار

با حضور مدیران نفتی منطقه شمال ومشاور مدیر عامل سازمان از پرستاران بهداشت ودرمان شمال کشور تجلیل شد.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار مراسم تجلیل از زحمات پرستاران صورت گرفت

 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب سلام (س) و روز پرستار مراسم تجلیل از زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور صورت گرفت ، این مراسم  با حضورمهندس مایلی مدیر عامل شرکت گاز مازندران وهیات همراه، مهندس رجب پورمدیر پخش منطقه ساری ،مهندس مفخم مدیر عامل منطقه 9 عملیات ودکتر موالی زاده مشاور مدیر عامل و غلام زمانی رئیس امور ورزش سازمان   ،درسالن اجتماعات  پلی کلینیک ساری  از خدمات وزحمات پرستاران با اهدا لوح وشاخه گل و تقدیر شد. در ابتدای جلسه دکتر نوریان رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشورضمن خوش آمد گویی به حضار در سالن اجتماعات ، میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت . رئیس بهداشت ودرمان نفت در این جلسه گفت:سعی کردیم بر اساس توانائی و مقدورات آنچه در شان صنعت نفت شمال کشور باشد را به کارکنان این صنعت ارائه کنیم.

وی از حضور مدیران منطقه شمال ، در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر کرد و گفت: این حضور، نشانه توجه مدیران صنعت نفت به حوزه درمان است و قطعاً تعامل مثبت با بهداشت و درمان در ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده صنعت نفت شمال کشور بسیار موثر خواهد بود.

دکتر نوریان خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف خداوند متعال، توسعه کمی و کیفی تجهیزات پزکشی ومراکز ملکی با همکاری وهمراهی شرکتهای نفتی منطقه رشد تعالی  خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور را در سال آینده نیز باشیم شاهد باشیم.

دکتر نوریان همچنین حضوردکتر موالی زاده نماینده مدیر عامل  را  نگاه مثبت دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان به حوزه منابع انسانی ،خصوصا همکاران پرستار وکادر درمان را بسیار دلگرم کننده دانست

مهندس مایلی مدیر عامل گاز مازندران  نیز ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: پرستاری از جمله مشاغلی است که نمی‌توان به‌عنوان یک شغل و منبع درآمد به آن نگاه کرد.، نقش  پرستاران در پیگیری مداوم امور پزشکی ودرمان که در طب صنعتی کارکنان  وپزشکی خانواده  را بسیار ارزنده دانست  و از خدمات ارزشمند پرستاران  تقدیروتشکرنمود.

مهندس مفخم مدیر عامل انتقال گاز منطقه 9 عملیات نیز  در این دیدار با تقدیر از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، افزود: شرمنده زحمات پرستاران هستیم و باور داریم خدمات مطلوب امروز همکاران ما به مردم   حاصل تلاش پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در حفظ سلامتی آنان است .

دکتر موالی زاده به نمایندگی از طرف دکترمهدی هاشمی مدیرعامل سازمان دراین روز با حضور در بهداشت ودرمان شمال کشور  و ازقسمتهای مختلف درمان پلی کلینیک ساری بازدید نموده وبا حضوردراین نشست نیزبا ابراز خرسندی و تقدیر از حضور مدیران منطقه شمال وبا  اشاره به ایثار و شجاعت حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا، اذعان کرد: روز خوبی به نام پرستار نامگذاری شده است، چراکه پرستاران نیز به تاسی از آن حضرت، با ایثار و فداکاری به بیماران، خدمات رسانی می کنند و زحمات آنها با هیچ جمله ای قابل جبران نیست. مشاور مدیر عامل پرستاران را مجاهدان خستگی ناپذیری خواند که در راستای تامین سلامت بیمار عاشقانه تلاش می کنند.
وی ابعاد مختلف زندگی حضرت زینب کبری (س) را بسیار اثرگذار خواند و با بیان ضرورت بازخوانی سیره آن بزرگوار گفت: اسلام مدیون پیام رسانی حضرت زینب(س) است و یقینا اگر این شخصیت برجسته نمی بود حقایق کربلا مکتوم و ناگفته باقی می ماند و دیگر از اسلام خبری نبود
.

  در ادامه با اهداء لوحی از طرف مدیرعامل محترم ورئیس هیات مدیره سازمان از پرستاران این مجموعه و همکاران بهداشت ودرمان شمال کشور تشکر نمودند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


رسانه جدید
رسانه جدید

۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
تعداد بازدید : ۳۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید