سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱
 

اخبار

نتایج رقابت های مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اعلام شد.

المپیاد ورزشی کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مجتمع ورزشی وآموزشی نفت محمود آباد در هفت رشته شنا، شطرنج ، تنیس روی میز ،تیر اندازی ،دارت ،فوتسال و والیبال با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، در ادامه مسابقات ((جام انقلاب ))تیم فوتسال بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان  مقام قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان سازمان بهداشت ودرمان  را از آن خود کرد. در این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم گچساران ، مسجد سلیمان ، اهواز، اصفهان، شمال شرق، شمال غرب، آبادان، ماهشهر ، تهران، قم وکرج ، شمال کشور ، بوشهر ، مرکزی ولرستان،  در مجتمع ورزشی وآموزشی نفت محمودآباد ، برگزار شد، چهار تیم آبادان، آغاجاری ، بوشهر  و کچساران به مرحله نیمه نهایی رسیدند که در مسابقه فینال تیم آبادان با برتری3 بر 1 مقابل آغاجاری مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و تیم بوشهر با شکست 3 بر 1تیم گچساران به مقام سوم مسابقات دست یافت.

همچنین در مسابقات والیبال ، این رقابت ها به مدت دو روز در مجتمع ورزشی و آموزشی محمود آباد برگزار شد
در این دوره از مسابقات 9 تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداخته و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در دیدار فینال این مسابقات تیم بهداشت ودرمان گچساران با نتیجه 2 بر 0 تیم ماهشهر   را شکست داد و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

تیم های بهداشت ودرمان شمال کشور  و شمال شرق نیز برگزار کننده دیدار رده بندی بودند که به مقام سوم مشترک نائل آمدند.

در آیین اختتامیه این رقابت ها به رسم یادبود، به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید

رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید

 رسانه جدید

رسانه جدید

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵
تعداد بازدید : ۴۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید