سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۰

اخبار

جلسه دوره ایی ارزیابی عملکرد میز خدمت بهداشت ودرمان شمال کشور برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد میز خدمت بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور با حضور اعضا و نماینده های شرکت های نفتی منطقه با موضوع "استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی در پلی کلینیک ساری " برگزار شد.

 

جلسه ارزیابی عملکرد میز خدمت بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور با حضور  مسئولین روابط عمومی و روسای امور اداری شرکت های نفتی منطقه  با موضوع "استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی در پلی کلینیک ساری " برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر نوریان، رئیس بهداشت ودرمان، هدف اصلی از برگزاری این جلسات اهمیت صیانت از حقوق و تکریم ارباب رجوع در راه اندازی میز خدمت الکترونیک عنوان  کردو گفت : اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری که شامل مراحل گردش کار، فرایند اجرای جریان و گردش کار در واحدهای درمان و دریافت نتایج اقدامات انجام شده ، قوانین و مقررات،پاسخ به  سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت.   هدایت و راهنمایی ارباب رجوع به واحدهای مرتبط در موارد ضروری پس از هماهنگی با واحدهای ذیربط.

عنوان کرد و لازمه این امر را وجود تفاهم و تعامل دانست وگفت : تفاهم حاصل نخواهد شد جز با گفتگوی متقابل ؛ لذا این جلسات فرصت مناسبی جهت گفتگو و رفع مشکلات می باشد.
همچنین در این جلسه پس از بحث وتبادل نظر تصمیماتی در خصوص راه اندزی نوبت دهی الکترونیک ،بارگذاری صفحه بهداشت ودرمان در صفحه اصلی سایت شرکتهای نفتی منطقه امکان ارسال پیامک برای تایید هزینه و... گرفته شد .


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۲۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید