سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ۰۶:۵۱

اخبار

از درمان تا اردوهای جهادی/پزشکان صنعت نفت در اردوی جهادی دودانگه

اردوی جهادی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در روستای محمدآباد بخش دودانگه شهرستان ساری برگزار شد.

به مناسبت روز سلامت روان با همت بسیج ادارات سپاه کربلای مازندران و همت گروه جهادی پزشکی صنعت نفت و گاز شمال کشور ویزیت رایگان بیماران مناطق روستایی دودانگه ساری در محمدآباد فریم توسط بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور  اجرا شد.

این اردوی یک روزه در راستای خط مشی های کلان وزارت نفت و عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت با همکاری مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت و سازمان بسیج ادارات سپاه کربلا در منطقه محروم دودانگه شهرستان ساری برگزار شد. 

طی این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه بیش از 200 نفر از اهالی روستای محمدآباد و روستاهای اطراف آن توسط پزشکان متخصص و کادر اعزامی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور مورد ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.

دکتر نوریان مسئول گروه جهادی پزشکی بهداشت درمان صنعت نفت و‌گاز شمال با اشاره به اینکه اردوی جهادی از جمله مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت بشمار می آید از حضور تیم جهادی پزشکی با ۱۰ پزشک متخصص و ۴۰ نوع داروی رایگان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهر فریم دودانگه ساری خبر داد.

وی گفت: با همت بسیج ادارات مازندران اردوی جهادی یک روزه پزشکان صنعت نفت و گاز شمال با ۸ متخصص در رشته های قلب و عروق، بیماریهای داخلی، روانپزشکی، چشم پزشکی، اطفال، پوست، روان شناس بالینی و زنان و زایمان در مرکز دودانگه ساری جهت رسیدگی به بیماران روستاهای تابعه برگزار گردید.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید