سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۴

اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از همکار بازنشسته؛ سرکار خانم نسترن وحدت

به مناسبت بازنشستگی همکارمان نسترن وحدت مراسمی در محل سالن اجتماعات پلی کلینک ساری بمنظور قدردانی از زحمات خدمت صادقانه شان، با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، کلیه همکاران برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ،دکتر بهزاد نوریان  در این مراسم ضمن قرائت متن لوح تقدیراهدائی  از مدیر عامل سازمان  ، از زحمات نسترن وحدت که در کمال صداقت و درستکاری، حدودسی سال از بهترین سال های عمر خود را درسازمان خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف سازمان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزید برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی کردند.

در ادامه این مراسم عبدالرضا محسنی نیز  با اشاره به عملکرد شایسته نسترن وحدت  گفت : نظم و انظباط و وقت شناسی ، دقت در وظایفی که به ما محول می شود ، رفتار مودبانه و محترمانه و دلسوزی ، همکاری در کار با یکدیگر ، حس تعهد به سازمان و رعایت عدالت و انصاف در سهم خود را مد نظر داشته باشیم  در جهت یکدلی و یکرنگی با یکدیگربهره برداری نماییم .

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  در پایان با توجه به اهمیت  موضوع بر تکریم ارباب رجوع تأکید نمودند و خاطر نشان کردند اولویت اول همه کارهای ما تکریم آنان و به نحو احسن انجام در مسئولیت های محوله ی ما می باشد .

و درپایان با اهدای لوح تقدیر از همکار بازنشسته تجلیل بعمل آمد.

 


نسترن وحدت 7
نسترن وحدت 6
نسترن وحدت 3
نسترن وحدت 2

نسترن وحدت 9
نسترن وحدت 8
نسترن وحدت 5
نسترن وحدت 4
نسترن وحدت 1

۲ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۲۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید