سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۰۶
 

اخبار

کارگروه تخصصی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد

این کارکاه آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی و توان تخصصی شاغلین و فعالان حوزه سلامت در خصوص موضوع کرونا برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور، با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، رئیس پشتیبانی واعضای  کارگروه تخصصی بهداشت و سلامت در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر نوریان ، گفت: از مهمترین اقدامات پدافند غیرعامل در موضوع کرونا ویروس جدید 2019 در کشور، آموزش و افزایش آگاهی مردم بوده که با استفاده از اطلاع رسانی صحیح و به موقع، ضمن آموزش راه های پیشگیری از این بیماری، از ایجاد نگرانی در شرکتهای نفتی تحت پوشش  پیشگیری می‌گردد.

دکتر نوریان افزود: آمادگی تمامی واحد ها به ویژه متولیان حوزه سلامت در بحث بیماری کرونا بسیار مهم بوده و این آمادگی خود به معنای واقعی مانور پدافند زیستی در مقابله با تهدیدات بیولوژیک بوده و در آمادگی همه کارکنان تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ایام پایانی سال و در پیش‌رو بودن ایام نوروز و تعطیلات، بیان داشت: با استفاده از آموزش، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی کارکنان وخانواده ها و انجام اقداماتی ساده حفاظت فردی، در پیشگیری از بیماریهای تنفسی به ویژه بروز و شیوع بیماری کرونا موثر خواهد بود.

در ادامه دکتر لعیا حسینی رئیس تیم پزشکی خانواده  به بیان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های حوزه مسئولیت خود در راستای پیشگیری و انجام اقدامات مقابله ای این بیماری پرداختند.

در پایان این جلسه برای آمادگی بیشتر مقابله احتمالی و بررسی راهکارهای پیشگیری پیرامون ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.


کمیته سلامت کرونا 2
کمیته سلامت کرونا 1

۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۷۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید