سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۱

اخبار

ارسال دارو به بیماران دیابتی گام دیگر کنترل شیوع کرونا

بهداشت ودرمان صنعت نفت شال کشور در جهت کنترل بیماری کرونا داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی را به درب منزل ارسال می نماید.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  گفت: بیماران سخت درمان و دیابتی با ضعف در سیستم ایمنی بدن مواجه‌اند و به‌منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا باید موارد بهداشت فردی را جدی گرفته و تاحد امکان در منزل بمانند.

دکتر «بهزاد نوریان » افزود: با شیوع ویروس کرونا در استان داروخانه‌ها به عنوان یکی از مکان‌های پرتردد و شلوغ از مراکز خطر انتشار ویروس محسوب می‌شوند و این بیماران برای تهیه دارو و اقلام بهداشتی به هیچ وجه نباید به داروخانه‌ها مراجعه کرده و انجام این مهم را باید به فردی از نزدیکان خود که در سلامت است بسپارند.

وی توضیح داد: تردد غیر ضروری مردم در داروخانه‌ها نیز خطرناک است چرا که با توجه به ریسک بالای آلودگی این اماکن ممکن است برای تهیه یک ماسک یا دستکش آلوده به ویروس شوند. واحد  پزشکی خانواده این مرکز از طریق پرونده های بیماری های  قلبی، عروقی ، ، بیماری های فشاری خون، ، دیابت، بیماری مزمن انسدادی ریوی، بیماری مزمن کلیوی، سایر بیماری های سرطانی  راشناسایی و ثبت شده است که سهم هر بیمار مشخص است .چنانچه لازم به دریافت دارو میباشید از طریق تماس تلفنی وارائه شرح حال وتصمیم وتجویزپزشک می توانید داروها را در منزل دریافت نمائید.

بیمارن محترم با تماس تلفنی با پذیرش وپزشک می توانند داروها را سفارش دهند تا توسط پیک تحویل انها گردد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸
تعداد بازدید : ۹۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید