سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۹

اخبار

تقدیر مدیر پخش منطقه نفتی ساری از خدمات کادر درمان بهداشت ودرمان شمال کشور

مهندس رجب پور با حضوردر بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور از خدمات و فداکاری های پرستاران به خصوص در دوران شیوع کرونا با اهدای شاخه های گل قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور : مهندس رجب پور مدیر پخش منطقه نفتی ساری ، با حضور در بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور از خدمات و فداکاری های پرستاران به خصوص در دوران شیوع کرونا با اهدای شاخه های گل قدردانی کرد.

وی در دیدار با دکتر نوریان رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، صبر و استقامت این بانوی بزرگ را از نمونه‌ای از خودگشتگی و فداکاری برای حفظ جان دیگران و درسی برای پرستاران برشمرد و به سختی های شغل پرستاری اشاره کرد و افزود :پزشکان و پرستاران  بهداشت ودرمان شمال کشور  با تمام وجود و فداکارانه در زمینه مبارزه با کرونا موفقیت های چشمگیری بدست آوردند  پای کار ایستادند و با ارائه خدمات در این ایام وهمچنین پیگیری های مستمر COVID_19 سامانه پویش کرونا  در خصوص  مورد های مبتلا ومشکوک  توانستند  رضایتمندی  کارکنان تحت پوشش در منطقه شمال را بدست آورند .

همچنین مهندس رجب پور  با اشاره به عملکرد مطلوب تیم پزکشی  خانواده و طب صنعتی، از زحمات وتلاش بی دریغی که در راستای ارتقای سطح سلامت کارکنان نفت  انجام میشود نیز تقدیر  کرد .


روز پرستار 99 5
روز پرستار 99 3
روز پرستار 99 2
روز پرستار 99 1

۱ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰
تعداد بازدید : ۷۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید