سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۳۱
 

اخبار

​اولین جلسه هییت مدیره سازمان با حضور مدیرعامل جدید

سیصد و نود و دومین جلسه هییت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حالی برگزارشد که دکتر هاشمی بعنوان مدیرعامل در آن حضور داشت و از زحمات و خدمات دکتر حبیب اله سمیع در زمان تصدی سمت مدیرعاملی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مهندس مرضیه شاهدایی رییس هییت مدیره این مجموعه ضمن تبریک بمناسبت انتصاب دکتر سید مهدی هاشمی بعنوان مدیرعامل جدید  و عرض  خداقوت به دکتر حبیب اله سمیع  گفت : دکتر سمیع در این مدت حضور بعنوان مدیرعامل سازمان تمام توان خود را برای ایجاد تغییر و تحول در حوزه های مختلف بکار بردند ، ایشان با سعه صدر برای اصلاح امور تلاش فراوانی داشته اند که از جمله آن در حوزه مالی می باشد.

مهندس شاهدایی تغییرات مدیریتی را روندی در  راستای پیشبرد اهداف عالیه سازمان عنوان کرد و افزود  : با توجه به تجربیات دکتر هاشمی در هییت مدیره و مدیریت برنامه ریزی، امیدواریم شاهد بهبود وضعیت کیفی و کمی خدمات سازمان در مناطق به ویژه مناطق عملیاتی باشیم.

دکتر سید مهدی هاشمی هم در ادامه جلسه ضمن قدردانی از خدمات و زحمات دکتر سمیع تصریح کرد : امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایشان به نحو شایسته استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان اظهار داشت : می بایست استراتژی راهبردی سازمان را با توجه به موجودیت کنونی و همچنین نیازهای آتی  با دوراندیشی و درایت و همسو با سیاست های کلان تبیین کرد ، که نیازمند خرد جمعی ، همدلی و همراهی همگان می باشد.
در ادامه این نشست، امیر قائم پناه دبیر هییت مدیره سازمان به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان و دستور جلسات روسا و مدیران ستادی پرداخت .
در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر توسط مهندس شاهدایی از زحمات و خدمات ارزنده دکتر حبیب اله سمیع  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

جلسه هییت مدیره 6
جلسه هییت مدیره 2
جلسه هییت مدیره 4

جلسه هییت مدیره 1

جلسه هییت مدیره 7
جلسه هییت مدیره 8

 

۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۲۴,۸۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید