سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۴

اخبار

استفاده از کیت‌های تست سریع آزمایشگاهی در منطقه 9عملیاتی انتقال گاز رامسر

تست سریع (رپید) کرونا و افزایش نمونه گیری و بیماریابی بیماران مبتلا به کرونا در منطقه عملیاتی انتقال گاز رامسر انجام شد .

              حمید کاظمی پزشکیار بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور در منطقه عملیاتی انتقال گاز رامسر ،در مصاحبه با روابط عمومی بیان کرد با  پیگیری و تلاش های صورت گرفته انجام تست سریع آزمایش بیماری کرونا در رامسر انجام شده  و هم اکنون با تجهیز و راه اندازی نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در منطقه  انجام می گیرد.
پزشکیار بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور  افزود: از آنجاییکه شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی و ارائه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی ( حضوری و غیر حضوری ) به خصوص به گروههای در معرض خطر  بسیار پراهمیت است با انجام تست رپید، بیش از پیش میتوان نسبت به شناسایی سریع مبتلایان و قرنطینه خانگی آنان  اقدام نمود.
حمید کاظمی  در ادامه بیان کرد:  بدلیل ابتلا چند نفر از همکاران و خانواده های آنان به بیماری کرونا و تداوم طولانی وضعیت قرمز در شهرستان رامسر و جهت قطع زنجیره احتمالی در بین سایر کارکنان بدلیل عملیاتی بودن کارشان در این شرایط حساس و سرما ، با رایزنی و پیگیریهای بعمل آمده  با شبکه بهداشت و درمان رامسر ، تست رپید کرونا (Rapid Test) با حضور اکیپی از آن شبکه در محل تاسیسات برای ۳۲ نفر از کارکنان انجام که خوشبختانه نتیجه همه آنها منفی بوده است. لازم بذکر است این تست طرح شهید سلیمانی بوده ودر عرض ۱۵ الی ۲۰ دقیقه جواب میدهد.

 


رسانه جدید

رسانه جدید

۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۸۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید