سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۱۲
 

اخبار

دکتر نوریان: نمره قبولی عملکرد تمام واحد در طول یکسال

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور در آخرین جلسه از عملکرد تمامی واحد در طول یکسال قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ،  در آخرین جلسه ای که با حضور رییس این مرکز بهمراه   مسئولین  تمامی واحد ها در روز سه شنبه 26 اسفند 1399 برگزار شد ، دکتر بهزاد نوریان عملکرد یک‌ساله   کلیه واحد ها وکارکنان مجموعه را مورد بررسی قرار داد و از زحمات و تلاش تمامی کارکنان که منجر به افزایش میزان رضایتمندی در سطح جمعیت تحت پوشش شده تقدیر کرد.

وی  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خدا قوت به تمامی کارکنان گفت: در طول این سال به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط ویژه ای را داشتیم  ، خوشبختانه با همه توان و کوشش توانسته ایم خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور با اشاره به اهمیت افزایش میزان رضایتمندی در بین جمعیت تحت پوشش گفت :برای بهبود کیفیت،باید از روش های نوین در ارائه خدمات استفاده کرد ، خوشبختانه یکی از این روش ها پیگیری حال بیماران مبتلا به کووید 19 بعد از ترخیص بود که منجر به افزایش میزان رضایت مندی شده است .

دکتر نوریان تصریح کرد : امیدوارم در سال آینده با شروع واکسیناسیون کرونا شرایط برای ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و  درمانی همانند گذشته صورت بگیرد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید