سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۳
 

اخبار

برگزار ی جلسه در راستای آماده سازی وایجاد تمهیدات اولیه واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت

دکتر نوریان : بر ضرورت همکاری وهماهنگی مدیران منابع انسانی وکارشناسان HSE برای عدم سو استفاده و ضرورت رعایت دقت و حساسیت اطلاع‌رسانی در زمان انجام و ضرورت تشدید نظارت‌ها برای اجرای دقیق و کامل پروتکل‌ها تاکید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ،در راستای برنامه ریزی انجام واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت منطقه شمال وبمنظور آماده سازی واستقرار تیم واکسیناسیون در سالن شرکت گاز وایجاد تمهیدات اولیه ،جلسه ایی با مسئولین اداری وکارشناسان HSE با حضور دکتر نوریان وعبدالرضا محسنی در پلی کلینیک ساری برگزار شد.

رئیس بهداشت ودرمان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص هماهنگی های لازم جهت تهیه واکسن و اجرای چگونگی عملیات واکسیناسیون ارائه کرد.

به همین منظور با هماهنگی های بعمل آمده با شرکت گاز استان مازندران با در اختیار قرار دادن باشگاه ورزشی محل واکسناسیون راه‌اندازی و فعال شده است تا فرآیند تزریق واکسن با سرعت مناسب و بدون تجمع ورعایت پروتکل های لازم انجام شود.

رئیس بهداشت و درمان همچنین درخواست کرد با توجه به اهمیت موضوع ، نسبت به وضعیت اطلاع رسانی درست و این اقدام فقط از طریق دستگاه‌های مسئول برای کلیه کارکنان رسمی –قرار دادی وپیمانکاری صورت گیرد.وارسال لیست کارکنان وسهمیه روزانه شرکتها حضور نفرات وزمانبندی آن وبهمراه داشتن کارت ملی ،اقدام شود

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۶۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید